electrobel
you are using Microsoft Internet Explorer in a too old version, please respect the developers and update your browser or use one of those decent browser.
download Mozilla Firefox download Google Chrome download Apple Safari download Opera
 
Loading data, please wait...
 

Please fill in this form if you believe this song is violating copyrights

Tyronn - Tyronn's Anthem

Description

This is the last tune i made before my laptop gave up on me again(!) so there are still lots of stuff that gotta be done but here is a little preview of what it sounds like :) hope you enjoy it

Suggestions

 
 
 

Comments

Add

Skip [be] - 12 years ago

yeah,real cool parts and twists...(I would put the main snare a tiny little bit louder)
Man, you'r really evolving,keep it high.
Cool soundeffects ans synths used...nice
 

Tyronn [be] - 12 years ago

thanks skip i really appreciate your comments :) my music is to please people so when people really like it im happy
so thanks again
 

transynth [be] - 12 years ago

No fan of this thing, there is something strange with the rythm section imho...Maybe a real dubstep fan will like it.Thumbup for the effort anyway,Keep it up
 

icteder [be] - 12 years ago

hey, cool song but 1 thing. ifthe moment you start with the chord( at 0.21 sec) you should leave out the la when you progress to the other chord.maybe it's the releas of that sound but it is a bit disturbing in my hjumble opinion. cool song: you are indeed progressing allot.i enjoy your ideas.no comment on sound because of bad speakers
 

Tyronn [be] - 12 years ago

yeah you know i made this tune
worked a few days on it and then i started having problems with my laptop so its still not finished therefor i appreciate your comments so when i can get back to work i know where i have to work ;)

so thank youu
 

tiger001 [be] - 12 years ago

cool atmo // into fav's : at the same time high tech with the drums sounds & EFX, on the other hand a bit old school with the reggea chords and 'simple' melodies // don't be fooled ; simplicity just works !! // great mixing, but sometimes less is more ... // good overall sound, plz inform me when it is finished
 

babbaracos [be] - 12 years ago

Cool stuff, a lot happening.
I think something is wrong around 2:15 though. the synth and the bass seem to want different things, the bass wants you to move and the synth brakes; dunno just a detail I guess; like it in general!
 

crolerbedo [be] - 12 years ago

I like the crunchy sounds the details and the atmosphere... but hum, not the melo's...don't know but it doesn't talk to me...
 

HarryPoppins [be] - 12 years ago

i have the impression some samples arent synchd right.. especially at the end
pretty nice, but u could finish it more..
 

Tyronn [be] - 12 years ago

yeah im about too ;)
 

Mnemonck [be] - 11 years ago

hope you get the laptop fixed pretty fast then :D

good work
 

phollox [be] - 11 years ago

nice groove! nice progression in the song! snare can be fatter imo, but the beats get me goin :) greetz, phollox.
 

AnnoM [be] - 11 years ago

groovy dubstep.
nice one!
 
Add